Identitate Vizuală

„Produsele sunt create în fabrici.
Brandurile sunt create în minte.”

Walter Landor, pionier al designului și cercetător în branding și comportamentul consumatorului (1913-1995)

Într-o societate în care marketing-ul și promovarea brandurilor și a produselor au luat cu asalt piața de consum, ca și specialiști în comunicare ne lovim constant de ideeaidentității vizuale și cum să creăm și vindem pachete de identitate vizuală cu succes.

Putem spune, totuși că identitatea vizuală este transpunerea strategiei de brand în elemente vizuale. Astfel, o colecție de motive, simboluri, culori, elemente de tipografie, ilustrează în cele din urmă strategia de brand.

Cei de la Rainfall definesc identitatea vizuală ca fiind „un set de instrumente care urmăresc aceleași orientări, direcții, stabilite pentru a crea o imagine unitară pe toate materiale care intră în contact cu mediul intern și extern al unei intreprinderii. Acest lucru se realizează de regulă prin fonturi, palete de culori, măsurători și scheme similare”.