
Locație: Timișoara, județul Timiș
Gypsy brewing: din iunie 2019
Berar: fără
Owl Brewery ne este adus, la fel ca și Beast from the Yeast, de trei prieteni buni, doi IT-iști și un bancher.
Fascinația celor doi pentru aceste creaturi frumoase împănate se prea poate să fi fost
influențat de faptul că ei înșiși sunt bufnițe de noapte. După câteva beri preparate acasă, cei trei au zis să-și încerce norocul, așa că s-au îndreptat foarte hotărâți spre berăria celor de la Bereta și s-au pus pe treabă serioasă.
Lansarea oficială a apărut la Festivalul de Bere Craft din Timișoara, în 2019, iar de atunci
ne-au tot răsfățat cu multe loturi unice de bere și combinații de arome cât mai interesante. Iar ca să facă totul și mai atractiv, fiecare dintre aromele sale este dedicată unei specii de bufnițe și fiecare dintre doze vine cu o mică poveste despre pasărea pe care o reprezintă (so cheers to that!).
În iunie 2020 și-au făcut și ei tranziția spre dozele de 330ml.
După cele prezentate mai sus eșantionul ales este destul de diversificat atunci când avem
în vedere longevitatea brandurilor pe piață, dar consider că acest lucru este un avantaj deoarece se va putea observa cu mai multă ușurință evoluția identității vizuale a brandurilor de la anii de început a acestei nișe din România și până în prezent.
În continuare am să încep să prezint aspectele de design ale identității vizuale și cum
acestea sunt diferite pentru fiecare dintre brandurile analizate, chiar dacă produsele fac parte din aceeași arie de comercializare.