Warning: Undefined array key "sfsi_plus_mastodonIcon_order" in /var/www/tw.cm.upt.ro/wp-content/plugins/ultimate-social-media-plus/libs/sfsi_widget.php on line 1826

Warning: Undefined array key "sfsi_plus_riaIcon_order" in /var/www/tw.cm.upt.ro/wp-content/plugins/ultimate-social-media-plus/libs/sfsi_widget.php on line 1827

Warning: Undefined array key "sfsi_plus_inhaIcon_order" in /var/www/tw.cm.upt.ro/wp-content/plugins/ultimate-social-media-plus/libs/sfsi_widget.php on line 1828

Warning: Undefined array key "sfsi_plus_inha_display" in /var/www/tw.cm.upt.ro/wp-content/plugins/ultimate-social-media-plus/libs/sfsi_widget.php on line 1919
Please follow and like us:

„Publicitatea este cea mai mare formă de artă a secolului XX.”

                                                                                              

reclama trebuie să își reprezinte cât mai bine produsul, și să recurgă la cele mai interesante metode de a convinge omul să cumpere.

 

O reclamă de succes are în componență câteva elemente indispensabile care facilitează drumul către public și înspre a-i schimba acestuia direcția de cumpărare către produsul promovat.

Elemente precum voce, imagistică, contextul de desfășurare, planul narativ de desfășurare și strategia de difuzare și promovare a acesteia au desigur importanța lor în succes, dar nimic nu se compară cu ideea din spatele spotului publicitar.

download

Componenta origininală, conceptul de nou și nemaivăzut, factorul umoristic sau ironic care plasează produsul în capătul listei de cumpărare al consumatorului și interesul trezit acestuia, asigură brandului un loc garantat în coșul de cumpărături al publicului.

https://youtu.be/cs3wwzVOwmw

 

12 thoughts on “De la idee, la succes”

  1. Mi se pare ca prea putin mai sunt creative! Majoritatea copy-paste!

  2. Din punctul meu de vedere, publicitatea valoreaza peste jumatate din valoare produsului… ce e interesant e ca reclamele din zilele noastre sunt cam 3 feluri, alea informative-ce te fac bolnav- de la medicamente, alea SF de la telefoane si alea care creaza un ansamblu social artificial ce promoveaza cam orice…Tu ce zici?

  3. Perfect de acord! N-ai avut niciodată senzația ca vedeai altfel reclamele înainte, pana sa studiezi sau sa aprofundezi publicitatea?

  4. Din păcate majoritate reclamelor nu transmit nimic, de cele mai multe ori chiar nu au de a face cu produsul promovat.

  5. Hm… cineva iarăși ne-ar putea bănui că ne-am vorbit: tema mea de la Alexa e bazată tot pe ideile lui Marshall McLuhan!!!!!!!!!!!

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *