Warning: Undefined array key "sfsi_plus_mastodonIcon_order" in /var/www/tw.cm.upt.ro/wp-content/plugins/ultimate-social-media-plus/libs/sfsi_widget.php on line 1826
Warning: Undefined array key "sfsi_plus_riaIcon_order" in /var/www/tw.cm.upt.ro/wp-content/plugins/ultimate-social-media-plus/libs/sfsi_widget.php on line 1827
Warning: Undefined array key "sfsi_plus_inhaIcon_order" in /var/www/tw.cm.upt.ro/wp-content/plugins/ultimate-social-media-plus/libs/sfsi_widget.php on line 1828
Warning: Undefined array key "sfsi_plus_inha_display" in /var/www/tw.cm.upt.ro/wp-content/plugins/ultimate-social-media-plus/libs/sfsi_widget.php on line 1919
„Publicitatea este cea mai mare formă de artă a secolului XX.”
O reclama trebuie să își reprezinte cât mai bine produsul, și să recurgă la cele mai interesante metode de a convinge omul să cumpere.
O reclamă de succes are în componență câteva elemente indispensabile care facilitează drumul către public și înspre a-i schimba acestuia direcția de cumpărare către produsul promovat.
Elemente precum voce, imagistică, contextul de desfășurare, planul narativ de desfășurare și strategia de difuzare și promovare a acesteia au desigur importanța lor în succes, dar nimic nu se compară cu ideea din spatele spotului publicitar.
Componenta origininală, conceptul de nou și nemaivăzut, factorul umoristic sau ironic care plasează produsul în capătul listei de cumpărare al consumatorului și interesul trezit acestuia, asigură brandului un loc garantat în coșul de cumpărături al publicului.
https://youtu.be/cs3wwzVOwmw
Mi se pare ca prea putin mai sunt creative! Majoritatea copy-paste!
Din păcate ..
Interesant articol!
Ce reclama din ultimul timp iti pare interesanta, convingatoare?
Nu e reclama la vreun produs, dar dacă s=ar face ceva de genu indiferent că e pentru vreun brand de masina, bere sau pufuleti cred ca as cumpara :)))
https://www.youtube.com/watch?v=K6WAovPjxMo
A fost vreo reclama romaneasca din 2017, care ti-a atras atentia in mod special?
Foarte tare … merci fain :)))
Din punctul meu de vedere, publicitatea valoreaza peste jumatate din valoare produsului… ce e interesant e ca reclamele din zilele noastre sunt cam 3 feluri, alea informative-ce te fac bolnav- de la medicamente, alea SF de la telefoane si alea care creaza un ansamblu social artificial ce promoveaza cam orice…Tu ce zici?
gand la gand cu bucurie .. ceva in genu asta gandesc si eu
Perfect de acord! N-ai avut niciodată senzația ca vedeai altfel reclamele înainte, pana sa studiezi sau sa aprofundezi publicitatea?
Din păcate majoritate reclamelor nu transmit nimic, de cele mai multe ori chiar nu au de a face cu produsul promovat.
Hm… cineva iarăși ne-ar putea bănui că ne-am vorbit: tema mea de la Alexa e bazată tot pe ideile lui Marshall McLuhan!!!!!!!!!!!