Probabil una dintre cele mai anticipate tehnologii ale secolullui nostru,VRmainnew realitatea virtuala continua sa ne starneasca imaginatia cu promisiuni de immersiune completa in scenarii si lumi fantastice.

Insa, asa cum ne-au aratat politicienii, exista o mare diferenta intre promisiuni si realitate, iar realitatea virtuala continua sa ramana mai mult o promisiune ce nu se manifesta decat prin gadget-uri de nisa.

Nu are rost sa intram in detalii despre primele tehnologii de realitateeasy-virtual-reality-18-638 virtuala (imaginile vorbesc de la sine), mai important este sa vedem cum se prezinta ea astazi.

Piata principala pe care vor sa se axeze producatorii este cea a jocurilor video (deloc surprinzator), deoarece aceasta a raportat castiguri de 91 de miliarde de dolari in 2016 (deci e evident ca producatorii vor o bucata din placinta).

Oferta este destul de variata, cu seturi de RV facute atat de jucatori mari si vechi ca Sony si Samsung cat si de boboci ca Oculus si HTC Vive, deci echipamentul este variat si in dezvoltare.

Iar producatorii de jocuri sunt dispusi sa creeze aplicatii si jocuri pentru comercializare, aratand ca si partea de software este puternica, insa…

Popularitatea acestei tehnologii este discutabila, este evident ca ea nu a patruns in societate asa cum se anticipa, iar probleme cum sunt controlul imprecis si cauzarea de greata nu au facut decat sa contribuie la indecizia consumatorilor de a adopta aceasta tehnologie.

Este mult mai probabil ca aceasta tehnologie va fi adoptata mai larg de domeniul medical, academic si militar decat de publicul larg, care o vede mai mult ca pe o noutate de nisa decat un obiect ce trebuie achizitionat.

Pentru o explicatie mai detaliata a conceptului de realitate virtuala va invit sa urmariti videoclipul de mai jos.

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *

Post Navigation