După cum îi spune și titlul, acest articol este despre primul meu job serios. Fiind pe atunci studentă în primul an de Master, am decis că era momentul să îmi petrec vara în Timișoara.
Astfel, am aplicat pentru câteva job-uri ce nu aveau nicio legătură între ele. Ultimul la care am aplicat a fost pentru o companie de IT relativ nouă în Timișoara, respectiv Endava.

După câteva zile după ce am depus CV-ul, aceștia m-au sunat pentru a le confirma că încă sunt interesată de job și pentru a stabili primul interviu. După acesta, a urmat cel de al doilea, moment în care am cunoscut și o parte din viitorii mei colegi, neștiind însă asta pe atunci.
În primele săptămâni am avut parte de un training destul de intens, deoarece postul pentru care am aplicat necesită cunoștințe de IT și totodată necesită lucrarea cu diferite programe, cu care nu mă mai întâlnisem până atunci.
Ce presupune ceea ce fac? Pe scurt, sunt suport IT pentru o altă companie. Postul în sine se numește Service Desk Analyst.
La început mi-a fost frică, deoarece credeam că poate nu mă pot acomoda sau poate nu o să învăț suficient de repede procedurile, însă, acum, pot spune cu tot dragul că am reușit să cunosc oameni minunați și lucrez într-un mediu prietenos și relaxant (eu consider asta ca fiind ceva ce foarte rar întâlnim).

În prima lună, pot spune că am fost speriată și nu glumesc. Mi s-a părut că sunt copleșită de multă informație nouă și aveam impresia că nu o să rețin nimic.
Astăzi, după 6 luni, lucrurile stau altfel. Îmi place ceea ce fac, deși sună ciudat, mă simt bine știind că ajut alți oameni, într-o oarecare măsură.
Deși, totul a început ca fiind un risc pe care mi-l asumam cu teamă, acum a devenit un job pe care îl fac cu plăcere.