Pe domnul Vasile Bârzava l-am cunoscut în urmă cu aproape 2 ani. După părerea mea domnul Bârzava este o dovadă de ambiție și un model de urmat. Din interviul cu dânsul am aflat că a început să lucreze la Hotel Savoy pe postul de portar, ca mai apoi să avanseze pe poziția de recepționer, urmând ca după un an să ocupe funcția de director de cazare. Vă las să descoperiți mai multe din interviul următor.
De cât timp lucraţi în cadrul acestui hotel?
La Hotel Savoy lucrez de 10 ani.
Pe ce poziţie vă desfăşuraţi activitatea în prezent?
Am început pe postul de portar, după un an am ajuns recepţioner şi de 8 ani lucrez ca director de cazare.
Care sunt modalităţile de promovare utilizate de hotelul dumneavoastră?
În principal îl promovăm online, site-ul hotelului, pagina de facebook este importantă, de asemenea contează foarte mult motoarele de rezervări online, Booking, Expedia. Acolo foarte important este rating-ul pe care îl avem. Din fericire avem un rating destul de bun spre foarte bun în acest moment şi ne ajută foarte mult.
În ce constau promoţiile oferite oaspeţilor hotelului?
Avem promoţii de weekend în care oferim între 10%-15% reducere în funcţie de perioadă. Promoţii de long stay asta înseamnă că pentru rezervări mai mari de trei nopţi oferim în funcţie de perioadă 10%, 15%, 20%. Avem rezervări non-refundable, înseamnă rezervări care nu se pot anula după ce au fost făcute, tariful este unul preferenţial, ai făcut rezervare ca la biletele de avion low cost, ai făcut rezervarea, s-au luat banii, nu se poate anula. De asemenea mai avem şi promoţii sezoniere în funcţie de gradul de ocupare, în principal vara, având în vedere că Timişoara este un oraş business, în lunile iulie şi august avem promoţii destul de bune.
Ce schimbări aţi adus în cadrul hotelului?
Am schimbat soft-ul de recepţie şi modul în care se fac rezervările. Dacă acum câţiva ani, foloseam două motoare de rezervare online, în acest moment avem 12 care le folosim. Gradul de ocupare a crescut destul de mult de atunci, de asemenea numărul de rezervări care vin de pe online este foarte mare, undeva la 50% din rezervări sunt făcute pe Booking, Expedia, HotelD.
Sunteţi mulţumit de modul de promovare al hotelului?
În general da, întotdeauna este loc de mai bine, dar având în vedere gradul de ocupare şi modul în care acesta creşte, pot spune că sunt muţumit.
2 Comments
Cred că succesul înseamnă să realizezi ceea ce ţi-ai propus. Uneori chiar dacă porneşti de jos pe scara socială, poţi deveni un om de valoare şi un om de succes prin muncă multă, ambiţie şi perseverenţă.
Lucrând la suportul tehnic al unui lanț hotelier internațional, cunosc destul de bine provocările prin care trec hotelurile zi de zi. Felicitări domnului pentru progres!