Simina este şefa mea de la primul loc de muncă, deşi este ciudat să spun acest lucru pentru că nu am considerat-o niciodată ca fiind şefa mea, ci mai mult o colegă înţelegătoare şi cumsecade. Împreună cu sora ei deţine Hotelul Silva, unul dintre primele hoteluri private din Timişoara. În interviul următor, Simina ne povesteşte despre modalităţile de promovare utilizate pentru Hotelul Silva.
De cât timp lucrezi în cadrul acestui hotel?
Din 2013.
Pe ce poziţie îţi desfăşori activitatea în prezent?
Marketing manager, dar fac mai mult decât ceea ce ţine de promovare şi marketing.
Care este gradul de ocupare al hotelului?
În principu 70%, dacă e să facem pe tot anul, deşi sunt anumite luni când scade, cum sunt lunile de concediu, august în special. Avem şi câteva luni în care este foarte aglomerat, atunci ar fi gradul de ocupare mai mare, dar noi vorbim despre media anuală.
Care sunt modalităţile de promovare utilizate de hotelul tău?
Nu promovăm în niciun fel prin media sau în alte oraşe. Cel mai mult mergem pe world of mouth, deci se cam recomandă clienţii şi ei revin. Ideea este că vine unul, revine după aceea cu firma sau cu mai multe persoane, prieteni, cunoştinţe, depinde ce se întâmplă în oraş. Booking-ul ne ajută foarte mult, putem spune că este modul nostru de promovare. Pe Booking postăm fotografii, ne ajută review-urile, încurajăm clienţii când se simt bine să descrie acolo câteva lucruri. În rest oferim pixuri, câte un mic lucru gratuit. Acum chiar vreau să comand nişte ciocolată; când primesc facturile să primească şi o ciocolată cu hotelul nostru inscripţionat. Şi site-ul ne ajută aşa pentru câteva fotografii, dar în principu oamenii folosesc foarte mult booking-ul şi cred că-i ajută mult şi aplicaţia de telefon şi-şi fac rezervările pe moment.
Care sunt târgurile de turism la care hotelul participă în mod regulat?
Nu participăm la târguri pentru că suntem un hotel mic de 18 camere şi de multe ori abia facem faţă, adică avem prea puţine camere pentru ce cerinţă avem. Noi ne şi situăm într-un loc foarte bun, pe strada Victor Babeş unde este şi Centrul de afaceri şi paralel cu bulevardul Vasile Pârvan unde sunt facultăţile. Avem foarte mulţi clienţi, avem multe cadre universitare sau participanţi la târgurile şi conferinţele de la Centrul de afaceri.
În ce constau promoţiile oferite oaspeţilor hotelului?
Promoţii se primesc, în principiu, pentru rezervări de la trei nopţi în sus. Mai avem promoţii pentru rezervări făcute pe booking în aceeaşi zi, cu un discount de 7%, 11%, 20%.
Hotelul tău foloseşte ca modalitate de promovare reclame plătite la TV şi/sau radio?
Nu, acestea nu le folosim deloc. Am avut în trecut mai multe colaborări cu cei de la Etno TV şi ne-au făcut, drept mulţumire, o prezentare cu poze şi o scurtă descriere a hotelului.
Ce schimbări ai adus în cadrul hotelului?
Schimbări.. am renovat, în sensul că am anvelopat clădirea, i-am pus un strat de polistiren care izolează, atât pentru căldură cât şi pentru frig, am schimbat puţin design-ul, culorile, logo-ul nostru cu firma, am facut o firmă luminoasă pe led-uri care este mai modernă decât cea veche.
Eşti mulţumită de modul de promovare al hotelului?
Da, este promovat. Cel mai mult pe partea asta de world of mouth, eu zic că oamenii merg încă pe principiul acesta de recomandare personală, de la cunoştinţe, prieteni, chiar pe toate domeniile, de la companii, inclusiv la persoanele private. Avem foarte mulţi clienţi mai ales în perioadele de înscriere la facultăţi.
7 Comments
Interesant articol!
Cunosc hotelul „Silva“ din Timişoara, m-am cazat de trei ori acolo şi de fiecare dată am avut un sejur foarte agreabil.
Ce interesat! Cunosc Hotelul si mi se pare chiar ok 🙂
Foarte interesant articoul! Felicitari!
Foarte interesant articolul! Felicitari!
Foarte interesant articolul!
Unul dintre cele mai faine hoteluri din Timișoara. Review-urile pozitive spun totul.