O zi la DTSE

Hello!

În postarea de azi m-am gândit să continui relatarea despre job-ul în cadrul companiei Deautsche Telekom Services Europe și să scriu succint, despre o zi la lucru. V-am povestit că lucram ca și HR Specialist pentru Ungaria însă din 1 decembrie mi s-a propus să devin Communication Specialist, iar eu am acceptat această schimbare cu mare drag. Pănâ la urmă a fost și este în continuare job-ul meu ideal. Iată că după 1 an și 6 luni acest lucru s-a întâmplat. De ce am ținut neapărat să menționez această perioadă? Pentru că nimic nu vine pur și simplu de la sine. Pentru că doar tu ești responsabil de ceea ce îți dorești, ce ți-ai dori să schimbi și cum ți-ai dori să te dezvolți. Nu am venit aici în primă fază pe un salariu mirific, nu am venit pe o funcție de management sau care să fie neapărat în domeniul care îmi place mie. Am venit pentru că aveam nevoie de un job și pentru că nu am vrut să aștept până când o să fiu contactată din partea unei companii să lucrez pe un post de comunicare. Poate încă aș fi așteptat frumos acasă și acum.

Ceea ce vreau eu să spun cu asta este că merită să riști puțin pentru visul tău și știm bine că cine nu riscă, nu câștigă.

Revenind, pe lângă Communication Specialist și Welcoming Ambassador am preluat și rolul de Digital Communication Ambassador. Mă ocup de comunicare internă, externă, evenimente, diferite campanii, traininguri de onborading, branding și multe alte chestii faine pe care le mai face departamentul de Communication & Customer Management. Liniștită pot afirma că mă simt bine, mă simt în locul potrivit și că astfel fac și treaba să meargă.

La DTSE lumea chiar este magenta. Eu, de regulă, îmi încep programul zilnic de la ora 8. Venind din Dumbrăvița cu autobuzul, există posibilitatea să întârzi. În acest caz, o sun pe managera mea să știe de mine că voi întârzia maxim 5-10 minute. Nimeni nu mă pune la zid sau nu mă face să mă simt inconfortabil pentru lucrul acesta. După ce ajung, îmi prepar un ceai. Citesc, răspund la mail-uri. Mă uit la peste calendar să văd dacă am ceva meeting-uri. Dacă avem un coleg/ă nou/ă care începe în ziua cu pricina, mă ocup de primire, de înmânarea welcome kit-ului și de sesiunea de onboarding. Revin apoi la spațiul meu și încep să mă gânesc la diferite concepte, evenimente sau campanii. Le notez și abia după ce am concretizat tot, trimit mai departe pentru implementare. După aceste lucruri mai parcurg traininguri de branding. În afară de acestea, sunt mereu cu ochii pe platformele noasrte de social media. Fiind magenta, cu logo-ul T, primim destule testimoniale care sunt destinate celor de la Telekom România. Acele comentarii evident trebuie șterse și în aceste cazuri contactăm persoana respectivă printr-un mesaj privat în care îi explicăm cine suntem, ce facem și ce vrem. Și desigur, motivul pentru care i-am șters comentariul. Prin urmare, nu cred că vreți să știți ce nebunie a fost atunci când toată rețeaua Telekom România s-a defectat pentru o zi…

Dar toate astea fac pachetul complet care îmi place foarte mult. Pentru că ceea ce fac nu este o muncă de rutină, pentru că în fiecare zi vorbesc cu alte persoane, întâlnesc alte persoane, îmi folosesc creativitatea, imaginația. Drumul până aici nu a fost unul ușor, însă cu perseverență și răbdare consider că da, poți ajunge să faci ceea ce îți place cu adevărat. Important este să vrei. Atât.

 

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *